Hör och häpna, jag har börjat blogga igen.

Miiiiiiina vänner!

Jag är tramsigare än USA för jag kan ju inte ens hålla en blogg vid liv. Nu ska jag inte klanka ner på mig själv för det. Aldrig roligt med självklankeri (inget ord, jag vet. Men ni förstår vad jag menar).

Här börjas det igen, nya tag, sista vägen med Sverige i sikte.

Lite saker som hänt:
1. Min kille var här i två underbara veckor. Vi borde göra en staty av oss själva, kalla den långdistanskämpar och sätta upp den på en hemlig plats.

2. Maria var här, i 10 mycket aktiva dagar (från min sida). Den kvinnan har mer energi än alla "hela dagen, alla dagar i veckan"-pluggandes studenter på skolan, tillsammans. Det blev många äventyr, mycket snack och många skratt.

3. Var på coachella, i världens hetta! Som mamma rapporterade, 40 grader en dag. Jeezes! Men jag blev brun iallafall!

4. Jag har kommit på en ny bra lek som jag kan göra när jag varje torsdag och tisdag går till min lektion en halvtimme bort från campus centrum. Gå lite för nära folk när man går efter dem, se hur de blir stressade, speedar upp/tittar oroligt bakom sig/byter riktning/frågar vad jag håller på med. Nej, men seriöst det borde jag sluta med insåg jag nu.

5. Att jag är en av de få som respekterar att föreläsare inte vill se mina lår/mage/klyfta när han föreläser. När värmen stiger slängs kläderna av för de flesta här. Såg de minsta shortsen jag någonsin sett idag.

6. Hmmmm.. Har jag något mer på hjärtat, joooo nej. Tar det i ett senare inlägg.


Tusen kramar

Bilden är jag med min jamba juice. Ser kanske lite sur ut, men det är jag inte.

 


Kommentarer
Postat av: Mariaaa

1. Varför hemlig plats? Ge gärna för och nackdelar med att ingen vet var statyn finns utom ni.



2. <3



3. Tyckte Snoop också att det var varmt, eller tål han värme rätt bra? Utveckla gärna.



4. Ja, sluta med det tycker jag tror jag.



5. Hahaha. En tutte hit eller dit har väl aldrig skadat. Men jag håller med. Nån jävla ordning får det ändå vara.



6. Nej, det är en bra idé. Rätt lagom längd på inlägget nu. För mycket kaka vill ju ingen smaka.



PUSSSSSSSSSSSSSS PUSSSSSSSS kom hem snart

2012-05-04 @ 07:06:35
Postat av: bella

det här inlägget gjorde min morgonstund så mycket bättre än vad jag hade trott! saknat att klicka in här och få mig ett stort leende på läpparna. måste dock lägga till en punkt på listan och det är att nedräningen har börjat. Idag är det exakt 36 dagar kvar!! JAG LÄNGTAR <3

2012-05-05 @ 10:07:49
Postat av: bella

måste också tillägga vad nedräkningen handlar om, och det är ju såklart nedräkningen till min ankomst :)

2012-05-05 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0