happy is the home with at least one cat

om jag någonsin ska tatuera in ett ordspråk på min rumpa blir det just titeln till detta inlägg. så bra sagt! italienarna de kan! (italienskt ordspråk, så att min sista uttalande inte verkar helt random)
iallafall. 9 km senare, på löpbandet, ...nu tror ni kanske att jag skryter men det verkar som att alla i min närhet springer som galningar, så jag måste ju hinna ikapp. Storasyster Emilia med sin bravur, Göteborgs halvmarathon på 2h och Petter som sprang en mil idag bara sådär. Grymt grymt! För mig kändes det väl mest smärtsamt. Men nog snickesnackat om det.
Nu undrar ni kanske vad jag har haft för mig de senaste dagarna(veckorna, ouups) och det ska jag tala om för er atttttttt det har varit mest plugg. Herregud vad de får en att jobba här i staterna, ingen cake walk direkt. Så efter det här äventyret kan jag helt klart säga att:
  1. jag har höjt min stresströskel typ 1000 ggr.
  2. bara för att det är soligt och fint året runt betyder det inte att man har lust att ligga på stranden varje dag, konstigt men sant.
  3. att jag kommer sakna de ortroligt fina matbutiker som finns i det här landet. whole foods in my heart. Maria, you know what I'm talking about.
Okej nummer två och tre hade ju egentligen inget med saken att göra, men jag älskar listor så jag tvingade fram en :)
Hej svej
Carro

Kommentarer
Postat av: Petter

snyggt jobbat! snygg lista! puss :)

2012-05-25 @ 00:19:38
Postat av: Petter

.. och den där rumptatueringen kan ju diskuteras. men jag är inte omöjlig, haha,

2012-05-25 @ 00:22:05
Postat av: Maria

jag är omöjlig! tattos är för kåkfarare, eller hur var det nu.... men katt! japp! unge! tääääänk när den är sådär liten så man kan puffa pyttelite i den så den ramlar omkull! GULL!! Whole Foods, ja. Om jag skulle vara en mataffär skulle jag vara Whole Foods. Alla dagar i veckan. Love u sis.

2012-05-26 @ 14:46:39
Postat av: Mims

Haha du är söt med dina listor!

Fint att omnämnas tillsammans med ordet bravur! thanks! och på tal om löpning, jag tycker att du och P anmäler er till Sthlm maraton i sep! Vad sägs om det? så kan vi snacka löpning, tider, löparappar, pulsklockor och löpdojjor heeeeela sommaren ;)



2012-05-28 @ 23:38:41
Postat av: Mims

haha ojoj Sthlm halvmara menar jag ju! puh...

2012-05-28 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0