carro_stumpan in da houseeee

just det hotmail. det var så vi först möttes, du föreslog carro_stumpan. jag sa why not?
men till en annan femma..
solen sken så fint idag att jag nästan solade över "tank-top"-brännan jag lyckats fixa i helgen. herregud att man aldrig lär sig att solen är inte ens brooooo (tänk gangzta).
I helgen blev det utgång i North Park, så nu har vi varit i de flesta områden av San Diego. Idag sprang jag för första gången på superlänge. Veckorna bara springer förbi. Det var många tankar där men ingen utvecklades riktigt. Får skylla på att jag ska nanna nu..
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: bella

solen är definitift inte my brothaaa :(

2012-05-09 @ 13:52:24
Postat av: MIMS

carro_stumpan är dock inte lika fascinerande som majskolven91 ;)

2012-05-14 @ 23:41:42
Postat av: anna

sv: jag skrev ett inlägg häromdagen om vårt hotell, kolla in det :)

2012-05-23 @ 10:56:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0