kommentera mera

okej mina vänner, en blogg är inget utan sina läsare så nu en uppmaning om mer kommentarer. jag är en kvinna som behöver uppmärksamhet och bekräftelse som alla andra, sad but true. Och medan några av mina främsta kommentatorer antingen har börjat skolan, är här med mig nu eller är på väg till Australien hoppas jag att ni andra hör mitt utrop! Igår var det gospelkör och massa skola. Nu är det jacuzzi och fest för att imorrn köra mot LA. kuuuuuuul :)



jag och nikolina i strålande solsken. glada fiskar.

kramelikram

Kommentarer
Postat av: Petter

Hej Carro! Du är så söt och din blogg är bääzzzzzttt!!!!!!

2012-01-21 @ 15:11:52
Postat av: Maria

Jag ska genast återbestiga tronen som din no 1 kommenterare. WHATCH THE THORE som Jay-Z gör så att säga haha xoxo I LOVE U GIRL

2012-01-22 @ 08:37:08
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/
Postat av: Klara

saaaaaa avundsjuk pa gospelkoren!!

2012-01-31 @ 08:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0