doing goood

det roligaste med att skriva här är att läsa kommentarerna. så tack för alla! orkar inte skriva in kommentarskod varje gång så mina svar kommer här, på förstasidan hohohoho.

Petter: manikyr ska vi göra så fort du landar, ett måste om du vill vara a true californian. börja fundera på färg nu. jag ska ta hallonröd nästa gång. puss bäzzzzt
Emil: jag blev vettskrämd när jag såg totoro-mördare bilden, lite saaaay whaaaat?
Bella: du ska se min manikyrist Sophia (heter ju säkerligen något helt annat taiwanesiskt egentligen men snällt att hon gör det lätt för mig), skitläcker kvinna, säger typ ingenting under tiden hon jobbar och det är så man vill ha det, liksom en stund av relaax, och sen masserar hon ens händer som en gud.
Maria: du är bäst och vi såg tyvärr inga kändisar. MEN det kommer göra hela upplevelsen ännu bättre när du och jag kommer stöta på Jay-Z på stan när du är här. *lääängtar*
ciaaaaaaoo mjaaooo
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0