upside down

vissa dagar kan ibland bli lite upp och ner. Som idag. Åkte till skolan tre ggr. Först för att lämna in projekt nummer ett, sedan för att skriva midterm och till sist för att jag glömde att lämna in min läxa när jag var på campus (satt iofs kvar på bussen, den gör en loop bort till mitt område och sen tillbaka till campus. inte det roligaste som hänt men ändå rätt så smärtfritt). Efteråt däckade jag i min säng och sov till kl 22. Därför kokar jag nu pasta halv tolv. Älskar att äta bara pasta, ingenting annat. muuuummmss. det är som kvällsversionen av gröt. Love it.
Men till det verkliga äventyret idag. Jag sitter i min säng och pluggar inför mitt midterm när brandlarmet tjuter. Jag flyger upp, glider i mina fårtofflor, lämnar allt bakom mig och kutar ut. När ingen annan följer efter börjar jag ana att något är galet. så jag går till receptionen och jo de berättar ju snällt för mig att de bara testar systemet. jag är glad ändå för nu vet jag att jag i en riktig livsavgörande situation hade tagit det på fullaste allvar. Inget "jag måste bara samla ihop allt jag gillar" trams här inte. Kom ihåg när jag var liten och vi hade brandövning på skolan och alla tyckte det var så kul för att vi fick vara lediga från lektion en stund. Jag oroade mig alltid över att om det skulle vara på riktigt hade jag inte hunnit rädda böckerna ur mitt skåp. That's just me.
Ciao amigos

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Yes well done!! fire alarm ska man ta serious.

2012-02-22 @ 23:57:37
Postat av: Maria

Mycket bra sis! Livet är mer värt än en ibaby. ELLERRRRRRRRRRRRRRRRRRR? ;) PUSS PUSS PUSS

2012-02-23 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0