lite vegas pics som utlovats

haj haj haj, (eller hej hej hej på svenska)
Nu kommer de, de efterlängtade, de utlovade, VEGASBILDERNA. Kan jag höra ett yeeeeey?! (Vad är översättningen av make some noise på svenska? hade ju varit fantastiskt bra att använda här)
Vi glider in i stan..
We in tha hotel, motel, holiday innnnnnnn.  Nä skämt åsido, vad försöker jag med på den bilden? alla är lite oförberedda, strike a pose går åt skogen.
Mer uppstyrt och märk väl hur vi har matchat färger på klänningarna. Första kvällen: COLORS :)
Vi med vakt på klubb. Vi hänger alltid med de häftigaste människorna.
Frukostbuffe och jag åt seriöst hela den skålen fylld med guacamole. I FREAKIN' LOOOOOVE IT. Påminner mig att jag ska kila iväg om en stund och handla lite mer, yummmiie.
Andra kvällen var det guld och svart på temat. Här är vi på språng.
Vi åt på ett klassiskt diner som funnits där sedan 1954. Myyys
Hej svej sålänge!
KRAMIS
carro

Kommentarer
Postat av: bella

haha, man måste ju bara älska pitbull!!! :)

2012-02-19 @ 22:41:57
Postat av: Nonna

Ni ser ut att ha det toppen i Vegas!

2012-02-25 @ 23:35:00
Postat av: Nonna

Ni ser ut att ha det toppen i Vegas!

2012-02-25 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0