hör upp gott folk

jag talar igen. Känns som att det var en evighet sen jag skrev och det var ju en vecka så jag känner rätt.
Fördelar tiden lika mellan Perks (ooh du fantastiska fik, här känner jag mig aldrig trött), min säng, mina skolböcker, Pines för lunch med tjejerna och gymmet vilket resulterar i att jag håller min vikt alldeles utomordentligt bra (inget "jag åkte till USA, blev tjock och det var typ allt" här inte) och samlar på mig enorma mängder kunskap.
På lördag fyller jag år, hhhrrrmmmmmm PÅ LÖRDAG FYLLER JAG ÅR..(en liten påminnelse bara), då blir det middag eller något trevligt i Down Town. På fredag laddas födelsedagspeppen (som jag nu bestämt mig för att tvinga fram så att jag inte sitter där på lördag själv, bara för att jag trodde att jag inte brydde mig om att fira min födelsedag, ledsen och nedstämd. Man vet aldrig vilka utflykter ens humör har planerat in för en när man är på långa utlandsvistelser som den här. Helt utan förvarning kan man gå från gladaste fisken i vattnet till en av de bittraste paddorna på kanten av dammen bara för att man bränner sin tunga på latten man just har inhandlat.)  upp med the vagina monologues a la UCSD. Något nytt, ungt och fräscht påhitt trodde jag. Något gammalt, genomkört och banalt säger google. Jaja, här är en websida (haha websida, som om att man skriver så. alla skriver ju "här" och länkar ordet "här". ) om ni vill få rätsida på det hela: http://ucsdvday.blogspot.com/
Det var nog allt trams jag ville få ur mig idag.
hejhejhej

Kommentarer
Postat av: Petter

Idag är det T minus 3 weeks.. TRE veckor! underbart :). Puss och kram!

2012-02-29 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0