Hej och hå i det blå

Har slagit vad med mig själv att om jag inte är i jacuzzin varje fredag fram till sommaren så får jag inte äta mer än en chokladkaka i veckan och om jag klarar det är jag bäst. Nej men nu var jag ju dryg, vet ju att de flesta av er har minusgrader. Men när jag idag gjorde en liten analys av första månaden nu efter jullovet (galet att det redan gått en månad) var huvudpunkterna:

1. Nikolina var på besök
2. Jacuzzzzi varje fredag
3. Bra Skype sessioner
4. Min mattelärare som är riktigt lustig som är till höger i bilden. Var på smygtafoto-humör igen.
5. Kaya har blivit med bil vilket underlättar livet enormt

Och sol sol sol såklart.

Hej och hå i det blå!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0