två tvättar senare och jag bor ju nästan här

Hej.

Är tillbaka på favoritfiket men denna gång är det inte riktigt lika roligt (klockan är nämliget 03.22 hemma och även fast jag hoppas att någon skulle vara inne för lite tramsigt chattande så förstår jag ju att den sannolikheten inte är så stor. Det är egentligen bara han konstiga killen som jag inte vet varför jag är vän med som är inne på facebook, slant väl och kom till agree-knappen. Men nu tog jag bort honom så behöver inte tänka på det mer.) plus att nu stänger de på fiket. Men man ska inte vara bitter, 10 min surfande är bättre än inga.

Igår var det square dance på skolan och det underlättade att alla var från olika land (det var internationella studenter event) för det var som att pinsamhet inte kunde översättas. Istället gömde sig alla bakom sina respektive kulturer och dansade glatt och fint.

Ikväll är det sushi party med några vänner och måste verkligen kila för en av dem irrar runt på skolområdet utan att veta var han är. Jag däremot som har ett utomordentligt lokalsinne kommer mer än gärna till undsättning (bara för att påpeka så har jag visat inte bara en utan TVÅ personer vägen på campusorådet. *klapp på axeln*)

Pusspussss på allihop


Ciao C

P.s. Klara, jag gillar dina kommentarer :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag <3 dig och ditt lokalsinne... saknar det! Och dig! :)

2011-09-25 @ 03:27:18
URL: http://mariainphilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0