tour around campus

UCSD campus kändes först ganska grått och inte så roligt men "it's growing on me". Hittade precis denna sida om all knäpp konst som finns på området, tog ett foto på en av dem (se björnen nedan). Plus att de har en hel del häftiga vegan/vegetarian ställen. Jag har t.o.m. kommit över känslan att jag lever i sydkorea. Kändes som det i början då campus är fullt av sydkoreaner (ja typ endast). "White people are definently a minority" berättade min roommate Courtney för mig när jag behövde prata av mig om min kulturkrock.



This is the piece 'bear' by Tim Hawkinson

Hasta luego

Carro

p.s. jag är så glad att jag äntligen har snabbt internet hemma att jag uppdaterar bloggen en gång i timmen.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken härlig konst ni har på Campus! Björnen är jättesöt. Snake path är häftig! Kram

2011-09-28 @ 09:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0