Going Downtown

Hej hej.
Jag bor i lagenhet men utan internet sa darfor far jag skriva nu fran nagon annans dator pa campus. taking every chance I get.
Idag sag jag och nina en snubbe som dansade pa gatan nar vi var pa vag ner till downtown. det ar tydligen ratt sa vanligt har men han var inte speciellt bra. han trodde bara valdigt mycket pa sig sjalv, som manga amerikaner gor. Vi  shoppade dock upp hela manadens kassa pa forever 21 och andra typiska amerikanska stallen, allt ar riktigt billigt har och jag som aldrig varit nagon storshoppare har upptackt en ny vilja hos mig sjalv. skor, smycken, klader. far val hjalpa det har landet att komma pa fotter igen genom att spendera.
skolan erbjuder allt fran film making, newspaper writing till surfing och ball room dancing. Och varfor inte testa allt? Skrev iaf upp mig pa en del listor idag. Det har med att resa handlar ju lite om att finna sig sjalv (elller?!) sa jag far val borja nagonstans.
Nu blir det down town clubbin' med nagra tjejer fran skolan. Och ja pappa, skolan borjar inte forran torsdag sa det ar luuuuugnt.
pusspuusss pa alla och nina halsar

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ballroom dancing verkar ballt! Feynman lärde sig spela bongotrummor, finns det någon sådan kurs? Hälsningar Pelle.

2011-09-20 @ 08:02:24
Postat av: carroo

Ska definitivt kolla upp det, haha. har dock blivit tillfrågad att vara med och starta ett band. Kan ju försöka introducera en bongotrumma till ett rock sound! PUSSPUSSSSS

2011-09-21 @ 00:28:48
URL: http://tramsiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0