det har ju tydligen gått en vecka

ÄNTLIGEN ska jag dela med mig av en första bild (inte riktigt sant då mamma och pappa har fått specialmail). Jag har lärt mig att amerikaner:
1. Inte använder sina ben för att transportera sig, utan endast för att träna (detta berättade Karen, en mycket vältränad 55-åring med Ford size XXL då hon förstod att jag gått i 25 minuter)
2. På bussen åker endast bostadssökande studenter (alltså jag) och F R E A K S. (typ som en kille som letade genom sin väska med en ficklampa mitt på ljusa dagen. han visade sig senare vara en av psykologiprofessorerna på skolan. creapy)
3. Amerikaner pratar långsamt och länge om sitt eget, inga direkta "good listeners"
4. Är typ världsbäst på service, du kan komma in i en butik och inte ha någon aning om någonting och sen gå ut med all världens kunskap (lite naivt kanske då de tjänar pengar på en men de bryr sig faktiskt)
5. De älskar svenskar, speciellt Swedish girls
6. Kyrkan är superviktig för de kristna iaf, bordsbön, galna präster i hawaiiskjortor och folk som mitt på gatan berättar för dig hur de fann Gud. HALLELUJA.
7. Du kan installera ett trumset i din bil så att du från förarsätet, varje gång du stannar vid rödljus, kan göra lite beats utan att det är konstigt.




SURFBIL.


Ciao C

Kommentarer
Postat av: Niko

Gilla!!

Fin bil!! Sån måste du skaffa :)

2011-09-16 @ 11:00:08
Postat av: Isabella

låter som en SJUK start på resan! speciellt det med snubben på bussen, hehe. längtar så tills jag kan uppleva the american life tsm med dig. megapuss

2011-09-16 @ 12:10:44
Postat av: Mamsen

Californication.... little girls from Sweden....

2011-09-16 @ 12:11:06
Postat av: carroo

red hot chilli peppers är ett faktum här nere. hehe puss på er

2011-09-17 @ 08:49:30
URL: http://tramsiusa.blogg.se/
Postat av: Klara

Vilka insikter, härligt!! puss K

2011-09-19 @ 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0