Bon fire at the beach

Ikväll var det grillning på stranden och vi gjorde smores. Vet inte om det stavas så men man grillar iaf en marshmallow, lägger den plus choklad mellan två salta kex och så trycket du i dig allt tillsammans med cola. Inte undra på att fetma är ett stort problem här. Dock inte i Kalifornien, alla är supertränade, smala och älskar att prata om hur hälsosamt de äter. Man får många tips på spenatsmoothies så att säga. Är folk feta i Philly Mary? (fråga till Maria vars blogg du läser här)

Imorgon ska jag flytta till min lägenhet och jag måste köpa en säng, (hej ikea!). Men man måste se upp, sängarna i USA är enorma. Nedan är Nina (supersnäll norsk tjej som också bor hos Nick and Ann, vår värdfamilj, första veckan. Hoppas du läser detta Nina och är TACKSAM. I USA måste man alltid vara tacksam för allt och säga tack, alltid säga tack. Jag menar Thanksgiving?!) och en King size bed. Den är enorm. Vi märker inte ens att det är en annan männsika bredvid oss när vi sover.



Och ja mamma, där är min resväska och den är stökig. Städas imorgon!

Ciao C

Kommentarer
Postat av: Isabella

sjuuuuk säng! en sådan skulle jag vilja ha :)

2011-09-17 @ 17:17:42
Postat av: niko

men hur är den möjlig att bädda?

2011-09-17 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0