uno dos tres cuatro

Saker som har hänt sen sist:
  • det har regnat och jag kände mig hemma (sverigehemma). mina flatmates var överdrivet imponerade över min svarta regnjacka men de tyckte det var konstigt att jag inte hade tagit med mig regnstövlar. det är väl typiskt skandinaviskt tyckte dem. då berättade jag att det är vissa som tror att man bara äter stora biffar i USA.
  • jag har badat eller rättare sagt simmat i vår pool
  • jag har insett att jag läser alldeles för många poäng och därför hoppat av en klass
  • hjälpt samara med hennes fysikläxa *stolt*
  • veckan har innehållit hela 4 homeworks (say whaaaaaat?)
  • för första gången har advil kommit in i min kropp, jag klarade två veckor i skolan innan jag blev sjuk och fick världens konstigaste muskelvärk (JA tyck synd om mig)
  • storhandlade mat med mina flatmates under min feberyra och köpte kaffe med hasselnötssmak för jag hittade inget annat men det smakar faktiskt gott
  • var på min första surfklass som endast var teori. Om en vecka har jag säkerligen en bild på mig själv i våtdräkt och den lägger jag väl antagligen upp här så stolt jag kommer vara.
  • har fått en ny vän i min spanskaklass och en i min computer science klass. yeah

okej det här fick bli i punktform för det kändes som en bra grej.


KRAM TILL ER



p.s. ibland önskar jag att jag var lika cool och easygoing som leo, ja katten på bilden ovan. om du läser mamma pussa honom från mig.

Ciao

Carro

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fullspäckat schema, really! Krya på Dig! Jag har pussat Leo från Dig! Hasta la vista!

2011-10-08 @ 11:15:46
Postat av: Bella

gav honom precis en puss på nosen, from america with love! baci

2011-10-08 @ 11:25:33
Postat av: Maria

DU ÄR EN STJÄRNA

2011-10-11 @ 21:07:54
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0