tralala det är helg nu

men min hemtenta är redan utlagd på nätet så det lär ju inte bli mycket kul av den här helgen. eeellloooorrrr?!? (att plugga här är minsann inte lätt, it really bites you in the ass when you're taking shortcuts). EN HALLOWEEN oj caps fest ska det ju bli iaf....

KLARA! :) tack för att du klargjorde mitt förra inlägg. den sista raden var dock menad att betyda 'jag gillar alla som läser min blogg' så att jag inte verkar helt självupptagen. puss puss på dig

jag och nina har haft myskväll. mycket mer behöver man inte i livet, en god vän, något gott att dricka/äta, melodisk musik. blir nästan lite sentimental här borta (kan bero på att klockan är mycket) men är fascinerad över hur lätt man kan finna sig i en ny livssituation, finna vänner och finna meningsfulla saker att göra. mitt perspektiv är breddat. kan ju checka av det från listan iaf.

Despues yo escrito este yo voy duermo. :) (taking it slowly now.. not as much spanish.)

Ciao mis amigos

Carrroo


Kommentarer
Postat av: Maria

Nå vilket fint inlägg. Caps kan också bite u in the ass om man är och fingrar för mycket över tangentbordet. Check check check på breddat perspektiv love it. Haha jag vet inte riktigt vad jag vill komma med den här kommentaren ingen j*vla aning. Love u sista

2011-10-30 @ 03:17:58
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/
Postat av: Maria

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

2011-10-31 @ 02:28:46
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0