PANIC OCCURED

Inte hos mig då utan min dator. Den kanske är på upphällningen och ett inköp av en mac är inte långt borta. Gjorde en massiv rensning och uppdatering dock så den kommer väl hålla i en evighet till.

Detta inlägg skulle först heta only snshine on the weekends och jag skulle säga något torrt som att det är bra för studierna. Tur att datorn hackade, pinsamt annars. Idag var vi några tjejer som åkte till Down Town La Jolla. Vi åt frukost på The Cottage, ja om du kommer och hälsar på tar jag dig dit och lovar att du kommer vara mätt i minst hundra år. De hade den typiska amerikanska frukosten men omelett/scrambled eggs/eggs benedict med bacon/kyckling/kalkon/vilket kött du än vill och stekt potatis och grönsaker, english muffin och american panncakes. Eller så kan du som jag starta dagen med granola och scones.



Resten av eftermiddagen gick åt till shopping, letande efter sälar och kareoke med katy perry.

Nu sitter jag på balkongen och chillar lite innan det är dags för High School Party. Utklädnadsfest nummer ett.



Ciao

Carro


Kommentarer
Postat av: Bella

åh dit måste vi ju när jag kommer :) MUMS!

2011-10-02 @ 17:26:11
Postat av: Mamsen

Låter kul och udda med sälsafari! Vi vill gärna se bilder från partyt! Puss från mig och Mimsan



2011-10-02 @ 23:46:39
Postat av: classe

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

2011-10-03 @ 00:18:21
URL: http://www.nattstad.se/classeslillablogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0