italiano, multo bene

Igår var det fest hos en Italiensk tjej vilket resulterade i mycket mycket god mat och gott vin. Idag har jag lullat runt hemma hela dagen i min superfina rosa morgonrock. Och ja nikolina jag åt den pizzaslicen. MUMS. Drack precis juice som innehöll 5 % fruksaft och < 1% riktiga päron. OMG, vad är resten?




Cheeeeeeeers,

och nu är det en ny vecka. vecka fyra. tiden går extremt fort men samtidigt känns det som en evighet sen jag packade väskan. K l y s c h a. Nu ska jag lyssna på tankesmedjan i P3 för att försvenska mig.


Hasta luego y porque yo tengo una prueba de espanol miercoles, yo puedo ser lento en la actualización. Pero eso esta bien porque me amas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0