Bara för att jag är snäll

Sitter nu med kaffen i handen, vänta ska gå och fylla på med lite mer för att få rätta känslan...

Sitter just nu med en välfylld kopp med rykande nybryggt kaffe (med hasselnötssmak, supergottis) och ska kolla över lite extentor inför mitt midterm på fredag. Detta är något av det bästa som finns, att vakna tidigt utan att det känns som att någon har kört över ens huvud med en lastbil (läs huvudvärk) och samtidigt känna för att äta frukost och göra kaffe och att nästan vara lite pepp att lära sig en sak eller två innan klockan tolv. Jag är inte bra på mornar med idag kickar jag asssssssss. Blir ju inte sämre av att meddelandet "Nu har jag bokat resa till dig" ploppar upp i skypechatten. Nikolinsky (det är bara jag som får kalla henne så) välkomnas varmast när det börjar bli svinkallt i svealand. Jag har redan börjat planera vad vi ska göra.. lovar att det inte blir för hetsigt, elllerr?! (ooh, ska t.o.m. fixa en karta, har saknat kartor)


Nina har en sån där bra kamera.

Hasta un poco mas tarde en la manana

carro

Kommentarer
Postat av: Nikolinsky

Jag vill ha kartor, jag vill ha allt. Har redan börjat skriva packlista!

2011-10-26 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0