tired as never before

nu far ni lara er att lasa utan prickar for jag sitter i skolan pa en amerikansk dator. joda sa att.

nar jag ar trott borjar jag alltid fundera ut anledningar till varfor jag ar trott (kanns ju fel att trots man har sovit sina 8 h man har lust att sova atta till, pa direkten)

sa nagra anledningar:

jag rullar runt som en galning i sangen hela natten sa jag tranar istallet for att sova. mitt tacke och flertalet av mina kuddar har legat pa golvet de senaste morgnarna. that's why I'm suspicious.

min kropp fattar inte riktigt hur den ska hantera all solsken den far pa sig (jajajja inte synd om mig dar inte)

maten i usa innehaller inte mycket naring och vitaminpiller funkar inte som det star att de gor pa burken.

mitt huvud forsoker nu hantera tva sprak. hola friend. hi amigo. och tre om jag traffar svenska vanner.

jag ar bara en lat liten unge.




LA i helgen var roligt roligt. San Diego bjod pa salar, massa mat, kusse och kollega samt  ICE CUUUUBE. kan ju inte saga att jag ar ett jattestort fan men jobbar pa det for att fa mer tyngd till historien: "jag fick skumpa av ice cube." Pa hemvagen fran LA stannade vi i Newport Beach, som ni alla kanske vet ar jag ett stort fan av tv serien OC och antligen antligen fick jag sta pa piren dar Ryan, Marissa, Seth och Summer har spenderat sa mycket tid. *lycklig* Korde langs highway 1 pa hemvagen och jag kande att jag antligen blev lite imponerad av vad jag sag. Och det ar harmed bevisat att jag ar grym pa att kora bil, for klarar jag LA i rusning sa maste jag val klara allt? Till Bella: Be proud of me lil siz. 


okej nu maste jag satta fart. ska skriva ett research proposal om de biologiska processer som hander under en depression. forsoka rakna pa det med en matematisk modell. har far man inga uppgifter utan man maste hitta pa vad man vill skriva om sjalv. kul att man inte har stott pa det innan. kanns som jag ar ett steg narmare att bli en liten forskeliforkare. 


ciao! 

carro 


Kommentarer
Postat av: nikolinsky

big like!

2011-11-08 @ 09:19:46
Postat av: Maria

Forska på du så gör vi ett oförglömligt exjobb sen hihi ;)

2011-11-08 @ 17:26:05
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/
Postat av: mims

OC-nostalgi!! Härligt, kan nästan förstå känslan... jag var ju aldrig ett äkta OC fan som du. Den enda serie jag följt regelbundet var Vita lögner på 3an. tragiskt. hah men Per Morberg var ju med.



2011-11-09 @ 11:10:48
Postat av: Bella

i'm proud of you sis!!!

2011-11-09 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0