har jag verkligen något vettigt att säga

För det har jag minsann. Idag var dagen då jag:

  1. tackade nej till bibelstudier, gud, bibeln och allt som har med det där att göra för att jag som jag sa "har aldrig behövt honom hittills". Jamen hej Satan.
  2. gjorde KÅLDOLMAR, ja du hörde rätt kåldolmar.. med sojafärs och de blev mäkta goda. Ja okej, jag saknar Sverige lite. Kåldolmar mest efter mina crazy cats.
  3. Insåg att jag om en vecka kommer stå i New York och antagligen undra varför jag inte bor där.
  4. Insåg att spanska från och med nu är en del av mitt liv och att jag en dag vill bo i Santiago.
  5. Vaknade 40 min innan min spanska midterm. Yo tengo prisa.
  6. Fick lite julkänsla. MYS

Puss på alla

Carro

Kommentarer
Postat av: Maria

JO, LÅT OSS BO DÄR TILLSAMMANS!

2011-11-17 @ 21:25:55
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/
Postat av: Mamsen

Hola! Crazy cats in Åkarp saknar Dig Också!!!

2011-11-18 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0