aj

imorgon är det ledigt för det är veterans day. jag har surfning eller det trodde ju jag iaf. sitter i soffan och flummar runt lite på nätet som avkoppling. bestämmer mig för att sätta igång med plugget, reser mig upp tar ett steg och BAM. mitt vänstra ben viker sig bakåt like never before. min roomate skriker "what the fuck just happened?" jag känner hur smärta sakta börjar sprida sig i knäområdet. "I'm fine" säger jag går in på mitt rum, stänger dörren och lägger mig på sängen en timme. Så jaha nu kan man inte lita på sina ben längre. Kul.

men det känns bättre nu och jag tappar upp ett bad. får hoppas att det är helt borta imorgon, och jag som just påbörjat "träna och var hälsosam" perioden. jaja, jag är glad ändå. det är ju iaf varmt väder. haha

ciao

carro

p.s. skriv gärna "stackars carro" som kommentar. värmer alltid. :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Puttinuttinuttnuttinutt

2011-11-11 @ 07:36:08
Postat av: nikoolinsky

det ser konstigt roligt ut i mitt huvud.. men stackars dig carro, tur du snart ska hem en vända och vila upp dig ;p

2011-11-11 @ 07:57:57
Postat av: Maria

Naaaaw stackars pussssss

2011-11-11 @ 13:30:05
URL: http://mariainphilly.blogspot.com/
Postat av: gunnar

jag har gjort samma en gång. med en tjej på ryggen.

2011-11-14 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0