julkonsert med "familjen"

Mamma Ann, pappa Nick och syster Nina. Min amerikanska familj + en nyfunnen vän, Giovanni från Italien var ikväll på julkonsert i Nicks kyrka. Pastorn gör ett bra jobb, jag börjar nästan fundera på att ta in Gud lite mer i mitt liv. Iallafall, stor orkester och kör plus en snubbe som har sjungt i Disney filmer = underbar röst som får en att tro att man är i en film. Jag har fått lite julkänsla!

Hasta manana todos

carro

p.s. jag köpte en mini-julgran till mina plastföräldrar. de gillar sånt. så klapp på axeln, och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Klara

Klapp på axeln på dig Carro! Det ska jag också börja med. När kommer du hem? Ses and talk about shit some day? puss

2011-12-06 @ 09:28:42
Postat av: mims

Julstämning + Giovanni + kyrknöje + kör (gospel?) + disneysnubbe, helt otroligt vad du får uppleva mycket exotiskt och roligt! Är det frikyrka de går i eller vad heter den?

2011-12-06 @ 20:50:50
Postat av: mims

Snart kommer du hem!!!!!! Längtar!

2011-12-06 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0